Avalik esinemine. Kuidas osalejaid kaasata (raamat)

9,81 

Hind sisaldab KM 9%

Raamatu sihtgrupiks on kõik täiskasvanud, kes mingilgi moel puutuvad kokku avaliku esinemisega.

Laos

Tootekood: 227456 Kategooriad: , , Sildid: ,

"Koolilapsed ja kõrgkooli õppurid kurdavad igavate ainete üle, koolipingi nühkimine on paljudele piin. Minu vankumatuks seisukohaks on, et nii nagu ei ole ühtegi halba klienti, on vaid saamatu teenindaja, ei ole olemas ühtegi igavat ainet, on vaid oskamatult edasi antud teadmised. Igavate loengute puhul, kus ei arvestata isiksuste erinevusi õppimisstiilidest lähtuvaid ega vaadelda õppeprotsessi kui tervikut, on üsna tõenäoline, et teadmised liiguvad inimeselt inimesele aju puudutamata.

Meie kõigi võimuses on teha koolitund huvitavaks, loeng põnevaks, koosolek ja infopäev selliseks, et tõuseb töötajate töömotivatsioon, mitte vastupidi. Meie võimuses on ka kõik pea peale keerata ja süüdistada enese oskamatuses esinemishirmu, nigelaid geene, ülemusi, halba kliimat või maavärinaid Balil," selgitab Katrin Aedma. Raamatute sarjas: "Avalik esinemine" pakub ta lugejale valiku parimaid praktilisi näpunäiteid erinevatel esinemist puudutavatel teemadel. Et raamatud oleksid kiiresti loetavad ja lihtsasti mõistetavad, on tekst liigendatud, lisatud joonised ja kasutatud võimalikult lihtsat eesti keelt.

Raamatus "Avalik esinemine. Kuidas osalejaid kaasata?" Igav loeng, koosolek või muu üritus kaasamise abil atraktiivseks ja interaktiivseks!” kirjutab autor eelkõige sellest, millised on meie kõigi võimalused osalejate kaasamise näol teha huvitavaks koolitund, loeng, koosolek või mõni muu üritus, kus esineja esineb ja osalejad teda aktiivselt kuulavad, temaga kaasa mõtlevad ja tegutsevad. Raamatus on kirjas 10 põhjust, miks inimesed ei julge kaasata ja soovitused, kuidas seda õppida: erinevad tööriistad kaasamiseks ja näited võimalikest ebaõnnestumistest ja õnnestumisest.

Raamatu sihtgrupiks on kõik täiskasvanud, kes mingilgi moel puutuvad kokku avaliku esinemisega.

Raamatust omandatav teadmine toetab Ülo Vooglaiu seisukohta: "Ülikoolid peaksid kiiresti ümber orienteeruma ja korraldama õppe ringi nii, et saaks kujuneda asjatundjad, kellel on selge ja kindel ühiskonna- ja kultuuriseos ning ka ametialane kompetentsus. Inimene, kellel on ülikooli lõpetamist tõendav diplom taskus, peaks olema haritlane, mitte pelgalt oskustööline!"


Autor: Katrin Aedma
Kirjastaja: Kvaliteetse Õppe Keskus/ Ka Konsultatsioonid
Ilmumisaeg: oktoober 2011

Köide: Pehmekaaneline
Mõõtmed: 209x149x6 (mm)
Lehekülgi: 99