Droonilennutaja ei vaikinud vahejuhtumit maha
Kuigi droonilennutajal oli võimalus kogu vahejuhtum maha vaikida, siis ta otsustas teisiti. Pokk leiab, et tema kogemusest saavad paljud õppida. Pärast video postitamist on talle edastatud mitmeid kommentaare erinevate soovitustega, mida ta oleks pidanud selles olukorras tegema.
Kuigi kaasamõtlemine on tervitatav võrdles Pokk telefoniintervjuus seda liiklusavariiga, kus samuti peab väga suure kaaluga otsuse langetama vaid murdosa sekundi jooksul.
Kuigi valikuid oleks mitmeid olnud, siis just sel hetkel läks nii, et droon jäi õhku ehk ta ei lülitanud masinat välja, et see kukuks õhust niisama kivina alla. Kas see oli õige otsus on hiljem väga raske öelda.
Lennuameti regulatsioon ütleb, et mehitamata õhusõiduk on kohustatud teed andma kõigile mehitatud õhusõidukitele.
“Piloodid on treenitud teise õhusõidukiga ohuolukorda sattudes pöörama paremale ja suunama nina alla, et manöövrit kiirendada. Kui drooni juht teaks, oskaks ja suudaks sama teha, siis oleks väga hästi,” ütles Sütt.
Sütt tunnistab, et läbi kaamera on märksa keerulisem drooni asukohta teise õhusõiduki suhtes hinnata ning see muudab hoobilt nii reageerimise kui ka tegutsemise raskemaks.