Rahvusvahelise uuringufirma Norstat küsitluse kohaselt veedab 82 protsenti 9–14-aastastest eestlastest aega Youtube’ist videosid vaadates ning midagi loeb internetist vaid 15 protsenti vastanutest. Kaks kolmandikku Eesti vanematest aga ei tea, mida nende lapsed internetis teevad.
Tele2 tellitud uuringu kohaselt kasutab Youtube’i regulaarselt 82% noortest eestlastest, populaarsuselt järgnevad Google 45, Facebook 40, Instagram 26 ning Snapchat 17 protsendiga.
Tele2 klienditeenindusdirektori Sirli Seliovi sõnul langeb televiisori ja klassikalise meedia osatähtsus ning uue põlvkonna poptähed ehk juutuuberid tulevad internetist. “Uuringu kohaselt ei tea kaks kolmandikku Eesti vanematest, mida nende lapsed internetis teevad ja ilmselgelt tarbivadki nad väga erinevaid meediakanaleid,” ütles Seliov.