Kui pakk on mõõtmetelt suurem või tegemist on registreeritud ehk jälgitava saadetisega, jõuab see postkontorisse. Sel juhul saab pakisaaja teavituse mobiilile, et talle on saabunud pakk postkontorisse. Isegi kui saadetis on oma mõõtmetelt väike, aga tegemist on registreeritud pakiga, tohib seda väljastada ainult allkirja vastu.
Samas tuleb tähele panna, et mõnikord jõuavad väikesed ja postkasti mõõtmetele vastavad lihtsaadetised ikkagi postkontorisse, kuna saaja postkast on täis või ei vasta ettenähtud nõuetele (näiteks ei taga saadetise turvalisust).
Esineb ka olukordi, kus samast e-poest ning sama transpordiviisi valikuga tellitud kaup tuleb kord postkontorisse, kord postkasti ning kord kulleriga koju. Selline anomaalia on tingitud eelkõige kauba maksumusest ning saatja otsusest erineva väärtusega kaupade puhul erinevaid tarneviise kasutada.
Kuldne reegel on järgmine – välismaisest e-poest tellides määrab saatja tarneviisi enamasti kauba väärtusest lähtudes. Nii võibki juhtuda, et kord liigub pakk liht- ja kord registreeritud saadetisena, kord postkontorisse ning teinekord kulleriga koju.
Paki toob kuller koju siis, kui saatja on paki edastamiseks valinud kullerteenuse. Paljudes e-poodides on kliendil võimalik lisatasu eest tellida ka ekspresstarne. Sel juhul tähendab see enamasti, et pakk jõuab kulleriga koju.
Viimase võimalusena on AliExpressi veebipoest tellitud kaubad võimalik tellida ka pakiautomaati. Selleks tuleb end eraldi registreerida Omniva veebilehel “AliExpress pakiautomaati” teenuse kasutajaks. Tulevikus laieneb pakiautomaati tellimise võimalus ka teistele välismaistele e-poodidele. Arendamisel on ka süsteem, milles klient saab ise vaikimisi määrata, kust ta kõik oma saadetised kätte tahab saada. Seetõttu on peagi võimalik, et nii vanaemalt saadud jõulukaart kui ka Amazonist tellitud kõrvaklapid jõuavad just sinule sobivaimasse pakiautomaati, kulleriga koju või lähedalasuvasse postkontorisse.