22. mail 2017 esitas klient uuesti pretensiooni, kuna tahvelarvuti ei leidnud jätkuvalt wifi-võrku ning pilt hangus ja seadet ei saanud sisse ega välja lülitada. Klient taotles seepeale ka terve seadme asendamist.
Juunis oli seade Telia hinnangul korras ning nõudis kliendilt 36 eurot seadme ülevaatamise eest. Klient kontrollis seadme töötamist kohapeal koos Telia klienditeenindajaga ning ilmnes, et tahvelarvuti ei leia siiski endiselt wifi-võrku.
Klient keeldus remontimata tahvelarvuti vastuvõtmisest ning soovis lepingust taganeda. 21. juunil saatis Telia tahvelarvuti uuesti hooldusesse. Juulis soovis Telia nüüdseks parandatud tahvelarvutit tarbijale üle anda. Paranduste käigus oli tahvelarvutil vahetatud emaplaat ja wifi-adapterid.
Klient keeldus aga tahvelarvuti vastuvõtmisest ning soovis raha tagastamist, kuna oli selle soovi esitanud juba eelmisel korral ning toote parandamine oli korduvalt ebaõnnestunud ja ta ei saanud puuduse tõttu toodet kasutada alates aprillist. Telia selgitas, et kahel esimesel korral oli seade korras ning kolmandal korral seda ka remonditi.
Telia: klient võiks tahvelarvuti vastu võtta
Telia selgitas komisjonile, et seadet testiti kahel esimesel korral hoolduskeskuses ja see tunnistati seal töökorras olevaks. Ettevõte lisas, et hoolduskeskuses ei ole testimiste käigus kliendi kirjeldatud vead wifi kasutamise kohta avaldunud ja seega puudus põhjus teostada riistvaralist remonti.
Kuna aga klient väitis endiselt, et wifi kasutamine on häiritud, võttis hoolduskeskus vastu otsuse teostada riistvaraline remont: vahetati emaplaat ja wifi adapter ning testiti seadme tööd. “Seega on hoolduskeskus teostanud garantiikorras tahvelarvuti remondi ning see vastab tootjapoolt esitatud tingimustele. Kaupleja hinnangul puudub alus müügilepingust taganemiseks,” seisab Telia vastuväites. “Kaupleja soovib, et Tarbija võtaks parandatud tahvelarvuti vastu ja veenduks selle korrasolekus.”