Telia: Elisa püüab teha sama, mida me juba kümme aastat edukalt oleme teinud

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Telia Eesti ärikliendi üksuse juht Tarmo Kärsna. Foto: telia.ee

Telia sõnul püüab Elisa oma viimaste tehingutega Eesti turul jõuda sinna, kus nemad juba ees on.

“Starmani ja Santa Monica Networksi soetamisega püüdleb konkurent sama mudeli poole, mida Telia on juba üle kümne aasta edukalt kasutanud,” ütles Telia Eesti ärikliendi üksuse juht Tarmo Kärsna.

“Seadmete turg on kiirelt globaliseeruv, oluliselt rohkem kui telekomi ja IT turud. Eksklusiivsed esindusõigused kaovad ja turule sisenemise barjäärid langevad. Telekomiettevõttega liitumine oli SMN-i jaoks loogiline samm, sest suurem enamus Santa Monica kompetentsidest on võrguseadmetes,” seletas Kärsna konkurendi käiku.

“Seda, kuidas see lõppkokkuvõttes turgu ja konkurentsi mõjutab, näitab aeg,” hindas ta.

Elisa teatas täna, et ostab võrgu- ja andmekeskuseteenuseid pakkuva Santa Monica Networksi Eesti ja Soome ärid, eelmisel nädalal sai heakskiidu Starmani ost.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.