Tarbijakaitseametisse laekunud kaebuste põhjal selgus, et Tele2 võimaldas klientidel võlgnevuse likvideerimiseks sõlmida maksegraafikuid, kuid jättis samal ajal teenused piiratuks ja nõudis siiski täismahus kuutasu maksmist. Nüüd on sidefirma säärase tegevuse lõpetanud.
Nüüdsest jätab Tele2 maksegraafiku sõlmimisel kuumaksu väärtuses teenused avatuks ja sätestab täiendava teenuse kasutuse limiidi paketiväliste teenuste tarbimiseks, näiteks parkimise eest tasumiseks. Sideteenus piiratakse, kui klient seda ise soovib.
Tarbijakaitseamet juhib tähelepanu, et eelkõige tuleb võlgnevusega seotud probleemide ja täiendavate kulutuste tekkimise vältimiseks tasuda arved õigeaegselt. Firmadel puudub kohustus võlgnevust ajatada ning võimaldada selle tasumist osade kaupa. Maksegraafiku sõlmimisel tuleb järgida seaduses sätestatud nõudeid ning kokkulepitavad tingimused ei tohi olla tarbijat ebamõistlikult kahjustavad.