Taxify seiklused: klient arvas, et autos on laip, firma ütleb, et see on riidekuhi

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
taxify-smart-business-corporate-rides.jpg

Lõuna-Aafrikas, Kaplinnas, leidis Taxify rakenduse kaudu sõiduki tellinud klient pagasiruumi avamise järel sealt laipa meenutava kogu. Taxify enda sõnul on ilmselt tegu arusaamatusega ning tegu oli lihtsalt riidekuhjaga.

Klient kirjeldas kohalikule väljaandele The Citizen, et ta oli auto tellinnud lennujaama minekuks ning kui auto saabus, siis läks ta ilma juhiga rääkimata pagasiruumi juurde, mille ukse juht talle ka avas. Pagasiruumist nägi aga ta enda sõnul laipa, või noore mustanahalise mehe teadvusetut keha, millel oli käsi silme ees.

Kogu nägemise peale hakkas klient karjuma, mille peale juht lahkus.

Klient märkis, et pärast juhtunud üritas ta Taxify’ga ühendust saada nii telefoni teel, kui ka kasutades rakenduses olevat SOS-nuppu. Kummagi lahenduse abil ta firmast aga kedagi kätte ei saanud.

Sõiduki juht ütles oma kommentaaris, et ta lahkus kliendi karjumise tõttu ning et pagasiruumis ei olnud laip, vaid riidevirn.

Taxify: oleme asja uurimas

Taxify pressiesindaja Marilin Noorem sõnas Geeniusele, et Lõuna-Aafrika meeskond tegeleb juhtumi üksikasjade väljaselgitamisega. “Esmase info põhjal on alust arvata, et tegemist on arusaamatusega ning pagasiruumis oli inimese siluetti meenutav riiete kuhi,” lausus ta.

Uurides selle kohta, miks pole eestlaste rakenduses SOS-nuppu, märkis ta, et funktsiooni vajadus on turupõhine ning sõltub kohaliku teenuspakkuja (Aafrikas turva- ja hädaabiteenust pakkuvad erafirmad) integratsioonivõimalustest. “Eestis on riiklik kiirabi ning politsei teenus heal tasemel ning vajadusel kiiresti kättesaadav,” lausus ta.

Märksõnad: ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.