Taxify mõtles ümber ja jätab osade taksofirmade logod alles

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
taxifyapp.jpg

Taxify kaasasutaja Martin Villig ütles, et firma mõtles senise taktika taksofirmade logode näitamisel ümber ja jätab need äppi alles, välja arvatud kõige väiksemate ettevõtete puhul.

“Panime logod tagasifirmadele, kelle autopark on 20-50 autot, mis vahepeal olid asendatud hinnaklassi ikoonidega,” ütles Villig. "Päris väikesed firmad, 1-15 autot, mida kliendid üldse ei tea ning ei julge tellida, [nende logosid] me tagasi ei pane. Neile jäävad Taxify hinnakategooriate logod,” ütles Villig.

“Lisaks plaanime privaatjuhid eraldi välja tuua omaette märgistusega, et kliendil oleks selge valik, kas takso või privaatjuht,” selgitas Villig, kuidas ikoone täiendatakse.

Tema sõnul annab Taxify sellega nende hinna- ja kvaliteedigarantii. “Meie põhisõnum on:Taxify võtab vastutuse kõikide autode eest mis meie süsteemis on."

Täna hommikul kirjutasime plaanist, kuidas Taxify kavatseb oma äri Eestis kümme korda kasvatada ja enamiku taksofirmade logodest oma äpis ära peita.Logode asemele ilmusid värvikoodis ikoonid.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.