Taxify 2017. aasta majandusaasta aruande kohaselt oli ettevõtte käive 2017. aastal 18 miljonit eurot, kasvades 2016. aastaga võrreldes kuus korda.
“Taxify käibe moodustab vahendustasu platvormi abil pakutavalt sõiduteenuselt. Möödunud aastal kasvas käive kuus korda, Taxify platvormil tehtud sõitude maksumuse kogusumma (*GMV – gross merchandise value) aga kümme korda. 2018. aasta tehtud sõitude kogusummaks kujuneb hinnanguliselt miljard eurot, seda nii geograafilise laienemise kui ka tehnoloogiliste arenduste tulemusena. Seega ootame mahtude mitmekordistumist ka tänavu, samuti palkame globaalselt sadu töötajaid,” ütles Taxify tegevjuht ja kaasasutaja Markus Villig.
Ettevõtte kahjumiks kujunes 11 miljonit eurot. Villigi sõnul oli kahjum ootuspärane, kuna ettevõte on keskendunud laienemisele. “Kui vaatleme tulemust riikide kaupa, siis küpsetel turgudel, kus peamised investeeringud on juba tehtud, oleme kasumlikud. Tervikuna oleme aga selgelt kasvule orienteeritud, selle jaoks oleme kaasanud ka investoritelt lisakapitali,” lisas Villig.