Tarbijakaitseamet langetas Nuti-Mati teavituskampaania osas otsuse

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
screenshot_40.png

Paar nädalat tagasi alustas tarbijakaitseametSA Vaata Maailma projekti Nutikaitse 2017 osas menetlust. Tänaseks on menetlusega jõutud lõpukorrale ning tarbijakaitseameti hinnangul ei ole teavituskampaania reklaamiseaduse nõuetega vastuolus.

"Menetluse käigus küsisime selgitusi Vaata Maailma SA-lt ning amet hindas selgitust piisavaks. Nutiseadmete turvalise kasutamise teavituskampaania tervikuna viitab piisaval määral reklaami tellijale ning ei ole seetõttu vastuolus reklaamiseaduse nõuete ning RekS § 3 lg 2 üldise mõttega," ütles tarbijakaitseameti kommunikatsiooniekspert Pille Kalda.

Menetlus alustati kuna oli kahtlus, et see võib rikkuda reklaamiseadust, mitte tehes reklaamklipis selgeks, kes on reklaami tellinud.

Toona ütles Kalda, et reklaamis peab selgelt eristatavalt sisalduma reklaami tellija nimi, tema registreerimisel olev või registreeritud Euroopa Ühenduse kaubamärk või domeeninimi. Silmas tuleb pidada ka seda, et eraldi etappidena avalikustatud reklaamile kohaldatakse reklaamiseadusest tulenevat nõuet 15. päevast reklaami esimese etapi avalikustamisest arvates

Nuti-Mati kampaania selgitab, kuidas nutimaailmas turvalisemalt hakkama saada.

Foto: kuvatõmmis

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.