Täna jõuab avalikkuse ette kõige suurejoonelisem VR-teos, miss Eestis on siiani loodud. “Skyfront VR” on mäng, mis lubab kasutajateni tuua uudse virtuaalreaalsuskogemuse, mis südant enam pahaks ei aja.
Gravitatsioonita areenidel virtuaalsele tulistamisel keskenduv mitmikmäng ilmub varase versiooninaa Steami Early Accessis, maksab 16,99 eurot ning vajab mängimiseks HTC Vive’i või Oculus Rifti peakomplekti. Millal mäng lõplikult valmis saab, see pole veel teada.
Mängu loomisega seotud Marko Mänd selgitas Geeniusele, et peamiselt eristub “Skyfront VR” teistest mängudest unikaalse liikumismehaanika poolest ning terve mäng on disaininud arvestades VR-i eripärasid. Ta lisas, et mitmed teised tänapäevased tulistamismängud kasutavad ühte kolmest lähenemisest:
- arvuti ja konsoolimängude juurest tuttav lähenemine – puldil kangide liigutamine liigutab ka kasutajat mööda maapinda edasi. See mehaanika ajab Männi sõnul reeglina südame pahaks;
- mängija asetatakse paigale ja talle ei võimaldata rohkem liikumisvabadust, kui vaid ümber enda 360 kraadi pööramist ehk mängus on piiratud liikumisvabadus;
- teleportimine – hübriidlahendus, mis võimaldab hüpata ühest tegevuspaigast teise, kuid lõhub kohaloleku illusiooni.
Männi sõnul pakub nende tiimi arendatud lendamismehaanika aga täielikku kohalolekutunnet ja liikumisvabadust, mis ei aja pead pööritama ega põhjusta iiveldust. Ta selgitas, et inimese keha saab ruumis olles meeltelt pidevalt signaale ning virtuaalreaalsuses tekib tajude konflikt, kui silmad näevad liikumist, kuid keha tunneb, et on paigal.