See tundub juba trendiks saavat, et vanad rikkad firmad otsivad endale külje alla noori ja särasilmseid tegijaid, kelle kõrval ise ka noorem ja huvitavam välja paista. Eesti idufirma Medikeep näiteks tegutseb praegu Berliinis suure ravimifirma Bayer kiirendis. Nüüd on idufirmadel võimalik osa saada suure viskitootja Chivas Regali miljoni dollari suurusest fondist.
Selleks pole vaja teha muud, kui endale esmalt aru anda, et tegemist on ka suurel määral PR-üritusega ning täita nõudmine olla firma,kelle soov on kasumi teenimise kõrval avaldada positiivset mõju ühiskonnale. Viskiga mingeid seoseid omada pole vaja. Kasumile orienteeritus on samas vajalik eeldus, nii et päris heategevusprojektid sinna ei saa.
Eesti voori taotlusi asub hindama žürii, mis koosneb Chivas Regali omanikfirma Pernod Ricardi ning Eesti äriinglite assotsiatsiooniEstBANi esindajatest. Eesti vooru võitja selgub hiljemalt detsembris, seejärel veedab ta järgmie aasta aprillisnädala mentorlusprogrammis ning juulis saab lennata rahvusvahelisse finaali.
Ametlikult on nõudmiste osa selline:
"Kvalifitseeruvatel algfaasis start-up’idel peaks olema töötav kontseptsioon ja võimalusel ka nähtav tegutsemine ning nad peaksid olema turul aktiivsed mitte rohkem kui kolm aastat. Kvalifitseeruvad arengufaasis idufirmad peavad olema reaalse töö- ja müügitulemustega prototüübi faasi ületanud ettevõtted, kes on tegutsenud üle kolme aasta. Algfaasis idufirma aastakäive ei tohi ületada 435 tuhat eurot, arengufaasis idufirma maksimaalne aastakäive peab jääma alla 870 tuhande euro. Firmad peavad olema nii Eestis registreeritud kui ka siin tegutsenud."
Taotlusi saab esitada veebilehelwww.theventure.com.