Eesmärgiga tõsta läbipaistvust asus Facebook hiljuti näitama seda, mida firmad sotsiaalmeedias reklaamivad. Tööriista abil on näha, et ka mitmed Eestis tegutsevad ettevõtted on platvormi täitnud ohtra reklaamiga.
Näiteks Eesti sõidujagamisfirmal Taxify on Facebooki andmetel praegusel hetkel Eestis käimas üle saja aktiivse reklaamkampaania, reklaamid on nii eesti kui ka inglise keeles ning osad neist kutsuvad inimesi üles rakendust kasutama, teised kutsuvad üles juhte platvormiga liituma, kolmandad annavad teada, et firma on otsimas töötajaid.
Ilmselt on erinevad reklaamid suunatud erinevatele demograafilistele rühmadele ning nutiseadmetele, et näidata näiteks autoomanikele võimalust teenida lisaraha ning tihedatele reisijatele reklaami, et Taxify abil saab lennujaama kiirelt ja mugavalt.