Spotify “Discover Weekly” võib peagi palju paremaks muutuda

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Esmakordselt andis Adele oma albumi välja Spotifys.Foto: Shutterstock

Spotify pakub kasutajatele läbi Discover Weekly lahenduse võimalust kergesti meeldivat muusikat leida, kuid need esitusloendid kaovad igal esmaspäeval igaveseks. Spotify sõnul on nad aga nüüd uurimas võimalusi, kuidas teha esitusloendid ka hiljem kättesaadavaks.

Discover Weekly on esitlusloend, mis uueneb igal esmaspäeval. See koosneb paladest, mis Spotify hinnangul kasutajale meeldida võivad. Meeldivust hinnatakse eelnevate kuulamiste ning praegu populaarsete palade põhjal.

Discover Weekly lahendust kasutab 40 miljonit kasutajat, mis on enam kui pool Spotify kõigist kasutajatest. See on saanud kasutajatelt erakordselt sooja vastuvõtu osaliseks ning töötab inimeste jaoks uue muusika leidjana ülimalt hästi.

Lisaks kasutajamugavusele saavad lahendusest abi ka artistid. Spotify avaldas, et 8000 artisti jaoks tulevad pooled nende lugude kuulamised Discover Weeklykaudu.

Lisaks esitusloendite hiljem kättesaadavaks tegemisele võib peagi näha veelgi personaalseid esitusloendeid. Näiteks võib Spotify hakata soovitama kasutajale tema jaoks loodud esitusloendit, kus on vanad laulud või just täiesti uued laulud, mis talle meeldida võiks.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.