“Enam kui kolmveerand miljonit Smart-ID kasutajat ja stabiilselt suurenev tehingute arv näitab selgelt, et Balti riikide inimesed tundsid suurt puudust mugavast ja turvalisest autentimisvahendist, mis oleks mobiilne ja lõppkasutajale tasuta. Selle aasta aprillis jõudsime ka uude etappi – nimelt on nüüd võimalik kolmes Balti riigis Smart-ID registreerida endale ka SEB Panga või Swedbanki pangakontoris kohapeal. See oluline samm suurendab lähitulevikus uute kasutajate hulka kindlasti veelgi,” ütles SK ID Solutionsi lisateenuste ärijuht Liisa Lukin.
“Swedbanki kontoreid külastavate klientide seas on huvi Smart-ID vastu päris suur. Paljud, kellele meie töötajad on seda lahendust tutvustanud, on rõõmuga valmis teenuse kasutusele võtma, eriti siis, kui nõustaja aitab rakenduse juba pangakontoris alla laadida ja tööle panna. Swedbanki klientide seas on Smart-ID kasutajaid tänaseks juba enam kui 155 000 ja igal nädalal lisandub 2000-3000 inimest. Eriti teeb rõõmu see, et alates aasta algusest on umbkaudu 15 000 seni ainult paroolikaarte kasutanud klienti Smart-ID kasuks otsustanud,” ütles Swedbanki klienditeenuste juht Ede Raagmets.
Lisaks kasutajate arvule on suurenenud ka nende e-teenuste hulk, kus saab Smart-IDd kasutada: selliseid e-teenuseid on Eestis juba ligi 50 ning see arv suureneb pidevalt. Näiteks lähikuudel saavad Smart-IDd kasutama hakata ka Coop Panga kliendid.
“Soovime, et Coop Panga teenused oleks lihtsad ning Smart-ID lahenduse võimaldamine muudab kindlasti meie elektrooniliste kanalite kasutamise palju kergemaks ja mugavamaks. Tegemist on kahtlemata ühe väga oodatud uuendusega Coop Panga klientide jaoks,” ütles Coop Panga e-kanalite juht Helena Kokk.