See nutipeegel analüüsib sind, et soovitada sulle parimat kaupa

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Nutipeegel kuvab kliendile just neid riideid, mis talle sobivad. Foto: Gregor Sibold

Poodides käimine võib olla mitmete inimeste jaoks tüütu tegevus: tuleb riiulite vahel jalutada, otsida mis meeldib ning hinnasilte uurida. Ettevõtte Bismart (Bism@rt) loodud nutikas peegel üritab seda probleemi aga lahendada.

Ettevõtte demonstreeris Barcelonas toimunud messi raames oma nutipeeglit ning tundub, et see võib lahendada mitmeid probleeme, mis kaubanduses valitsevad. Poodide jaoks mõeldud peegel suudab tuvastada, kas klient on varasemalt poes käinud, mida ta on veebipoest uurinud või mis sorti kaup talle sobida võiks.

Kui klient astub peegli ette, teeb see kaamera abil kliendist pildi. Pildi abil analüüsib peegli tarkvara kliendi riietumisstiili ning emotsionaalset olekut ning soovitab talle, milliseid rõivaid võiks ta vastavalt oma stiilile osta.

Soovitused kuvatakse peeglile ning klient saab valida, millised valikud talle enim meeldivad. Seejärel saab paluda teenindajal need endale tuua.

Nutipeegel analüüsib klienti, et soovitada talle parimat kaupa. Foto: Gregor Sibold

Ettevõtte avaldatud info kohaselt saaks lahenduse siduda poe kodulehega. Seega kui peegel saab aru, et klient on varasemalt ettevõtte kodulehel kaupa uurinud, siis saab see ka seda infot kasutada, et soovitada poest ostmiseks kõige paremini sobivaid riideid.

Seega on välja töötatud peegel kasulik nii klientidele, kui ka kauplustele. Klient saab hoida kokku aega ning vaeva kaupluses jalutamisele, pood saab aga suurendada oma sissetulekut, näidates klientidele kaupa, mida nad suure tõenäosusega osta soovivad.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.