Restart: kas igal firmal peab olema Facebooki-leht?

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Foto: REUTERS/Charles Platiau

Restardis on külas turundusasjatundja Hando Sinisalu. Räägime sellest, kuidas sotsiaalmeedia ja internet on muutnud reklaami, turundust ja meediat.

Kas su ettevõttel peab kindlasti olema oma Facebooki-leht ja sisustrateegia? Miks räägivad kõik sellest, et lisaks oma igapävase töö tegemisele ja äri ajamisele peab tänapäeval iga firma haaravat sisu looma? Mismoodi käib tänapäeval turundus ning klientidega suhtlemine ja mis saab edasi?

Saatejuht Henrik Roonemaa uudisteportaalist Geenius.ee.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.