Refresh konverents kasvab veebirakenduste festivaliks

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Kolmandat aastat järjest toob Refresh konverents kodupubliku ette rahvusvahelised edulood veebirakenduste maailmast, teiste seas astub tänavu üles Dropboxi tootejuht. Konverentsiformaadist laieneb aga üritus kogu Telliskivi loomelinnaku ulatuses festivaliks.

Piletimüük 8. septembril toimuvale festivalile on juba alanud ja piiratud koguses Super Early Bird pileteid saab veel vaid paar päeva aprilli lõpuni.

Online-arendajate endi tehtud üritus

Arendajaid, disainereid ja tootejuhte ühendav konverents Refresh sündis kolm aastat tagasi asjaarmastajate huvist ja isiklikust vajadusest – Eestis lihtalt ei olnud ühtegi toekat üritust, kuhu online-maailmas tegutsevad spetsialistid võiksid vabas õhkkonnas kokku tulla, et leida uusi mõttekaaslasi, arutada värskemaid trende-praktikaid, ning üksteise kogemustest ka üht-teist kõrva taha panna.

Refreshi melu ning kõrgetasemeline programm on kujunenud omaette kvaliteedimärgiks ning kohaliku kogukonna koondajaks – kes korra on käinud, see tuleb jälle. Ka tänavu on Refreshi korraldusmeeskond eesmärgiks võtnud korraldada üritus, millest nad ka ise sihtgrupi esindajatena suurima hea meelega osa võtavad. Tegijatelt tegijatele sünnib ehe asi.

Ürituse toimumine Telliskivis tähendab, et ruumi on veel lahedamalt ning tegevust jagub üle terve loomelinnaku. Samas on ka tänavuse programmi keskmes kaks pealava, kus saavad sõna nii kohalikud tegijad kui ka kaugemad külalised, et jagada enda õppetunde ning juhtumeid otse “lahinguväljalt”.

Üks neist on Dropbox’i Growth PM Willie Tran, kelle igapäevasel töölaual kohtuvad arendus, turundus, disain ning tootejuhtimine. Willie enda sõnul on growth ülipopulaarne fraas, mille sisust ei saada pahatihti päris hästi aru. Ta on veendunud, et toote kasvu jaoks ei ole ühtegi salajast häkki, nagu ka kasv ise ei ole imevahend, millega lappida nõrga toote puudujääke. Refreshi laval jagab Willie enda tähelepanekuid ja soovitusi hea toote ehitamiseks, jätkusuutliku kasvu saavutamiseks ning kliendi-psühholoogia mõistmiseks.

Peale Willie astub Refreshil üles veel kolmteist esinejat – kokku kaheksa ettekannet toote ja disaini teemal, ning kuus kõnelejejat front-end laval. Festivali pass hõlmab ligipääsu mõlemale lavale, ning melu-alale.

Arendajate, disainerite ja tootejuhtide festival Refresh toimub 8. septembril 2017, info ja pääsmed on saadaval kodulehel http://refresh.rocks.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.