Proovisime Tele2 suhtlusrobotit: kui hästi ta klientide teenindamisega hakkama saab?

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Kuigi Facebooki suhtlusrobotid ei ole kõige populaarsemaks osutunud, tuli Tele2 välja enda chatbotiga. Proovisime järele ja selgus, et Tele2 robot on üsna asjalik.

Tele2 seni nimeta robot asendab Facebookis klienditeenindajat, andes klientidele juhiseid erinevate probleemide lahendamiseks. Näiteks saab robotilt uurida, miks telefoniarve kohale ei jõudnud või mida teha, kui telefon on katki läinud.

Juhtumite puhul, mida saab klient ise lahendada, annab robot juhiseid, milliseid samme järgida tuleks. Näiteks võib see arveprobleemide puhul suunata inimene iseteenindusse või saata talle pildi, et inimene oskaks enda arvelt leida just vajaliku koha.

Suhtlusrobotilt saab abi erinevate probleemide korral. Foto: kuvatõmmis

Kui probleem osutub aga selliseks, mille puhul suhtlusroboti selgitustest piisavalt abi pole, siis saab paluda suhelda ka inimesest klienditeenindajaga. Vestlus jätkub samas aknas, kus toimus vestlus suhtlusrobotiga.

Lisaks probleemide lahendamisele on võimalik robotilt ka muid küsimusi küsida, kuid eriti sotsiaalne see veel ei ole. Näiteks võib robotilt küsida, kuidas tal läheb või mis on elu mõte. Kui aga küsida muid küsimusi, siis robotil neile vastust pole.

Suhtlusrobot oskab vastata ka lõbusamatele küsimustele. Foto: kuvatõmmis

Esimene kasutuskogemus tundus üsnagi positiivne ning tõepoolest võib robotiga suhtlemine teatud juhtudel aega säästa. Siiski võib olla keerulisemate probleemide korral olla otstarbekas pöörduda klienditeeninduse poole telefoni teel.

Robotiga rääkimiseks tuleb kirjutada Tele2 Eesti Faceooki kontole. Ettevõte soovib ka seda, et inimesed aitaks robotile nime välja mõelda.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.