Tuleva ligi kahe ja poole kuu jooksul oli robottarnega pakisaajaid rohkem kui 800 tükki, pakke viidi kohale aga üle tuhande. Seega nii mõnigi agar pakitellija kohtus robotiga rohkem kui korra. Ja kohtus ikka sellepärast, et robottarne meeldis. Pärast ühe korra robottarne proovimist oli kliendil ju loomulikult võimalus oma pakk ka tavapäraselt postkontorist saada, aga seda ei tehtud. Statistika näitas, et lausa üle 90% robottarne kasutajatest soovib oma pakki saada just robotiga ka tulevikus.
Robottarne plussidena tõid kliendid peamiselt välja, et neile meeldis pakisaabumise ajavahemikku valida ning pakk otse oma koduukse taha saada. Tegelikult on sama võimalik täna ka kullerteenuse puhul. Erilise kiituse osaliseks sai aga võimalus telefoni ekraanilt reaalajas jälgida, kuidas robot koos pakiga sihtkoha poole teel on.
Inimesed on välja toonud ka seda, et ehkki viisakussuhtlemine kulleriga (“tere-tänan-head aega”) just tükki küljest ei võta, on mõnikord siiski tahtmine oma pakk kätte saada ilma igasuguse suhtluseta (ja mõtlemiseta oma näoilmele, väljanägemisele jms). Loomulikult tõid pakisaajad välja ka tõsiasja, et robottarne on lihtsalt väga äge.
Hoolimata juulikuu kuumusest ning oktoobri alguse külmast sügisilmast ning õhtusest hämarusest said ka robotid kogu piloodi vältel väga hästi hakkama. Ja ka põhjusega. On neid ju testitud juba mitu aastat nii Eesti talvetingimustes kui ka California kuumuses. Siiski said nii robotid, inimesed kui ka projekti läbiviijad piloodist üksjagu uusi kogemusi ning teadmisi. Näiteks õppisid robotid iseseisvalt ületama uusi sõiduteid ning läbima seni proovimata piirkondi. Kui piloodi alguses nägi robotitega kaasas kõndimas ka saatjaid, siis piloodi lõpus liikusid robotid juba iseseisvalt.
Logistikaettevõttena näeb Omniva paratamatult printsiipi, et pakivedude tulevik peitub mehitamata kanalites – olgu selleks siis pakiautomaatid, robotid, droonid või midagi muud. Koostöövõimalus Starshipiga ning Mercedes-Benz Vans’iga oligi ettevõtte sõnul väga huvitav võimalus testida üht võimalikku tulevikuteenust juba praegu. Ettevõtte partneritele, Starshipile ja Mercedes-Benz Vansile, andis koostöö juhtiva logistikaettevõttega jällegi reaalset kogemuse kogu logistikaahela toimimisest. Samuti saadi olulist tagasisidet nii robotite kui ka “emalaeva” võimalike arendusvõimaluste kohta. Kuivõrd mõlemad tooted on pidevas arendamises, oli reaalne tarneprotsessi kogemus mõlema partneri jaoks ülioluline.
Paki kättesaamine robotiga on kliendi jaoks lihtne, põnev ning nõuab ainult paari sõrmeliigutust telefoniekraanil. Piloodist saadud klientide tagasiside põhjal võime julgelt väita, et robottarnel on tuleviku viimase miili logistikas kindel koht. Omniva on aga oma koostööpartneritele tänulik ja uhke, et tuleviku lahendusi saime oma klientidele pakkuda juba täna.