Omniva partneriks sai Bill.me, mis toob kaasa uudsed lahendused klientide jaoks

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Foto: Omniva

Omniva ühendas jõud e-maksete platvormi Bill.me-ga, et parendada arvehaldustooteid ja pakkuda uudseid lahendusi nii Baltikumi kui ka Euroopa klientidele.

Koostöös Bill.me-ga lisandusid Omniva teenuste hulka ka äriklientidele mõeldud uuenduslikud arveedastuse ja maksete vastuvõtmise lahendused. Eraklientide jaoks võimaldab koostöö pakkuda unikaalset pilvetehnoloogial põhinevat erakontot maksehaldussüsteemis.

Omniva infoäri juhi Sander Aasna sõnul on Bill.me pakutavad lahendused saadaval kõikidele Omniva äri- ja eraklientidele Eestis ja Euroopas. “Otsime pidevalt uusi võimalusi, kuidas oma klientidele pakkuda rohkem väärtust masintöödeldava arveinfo pealt. Meie eesmärk on muuta e-arveldamine peamiseks arveldusmeetodiks igas segmendis ning usume, et koostöös partneritega nagu Bill.me suudame pakkuda aina enam põhjuseid ettevõtetele ja eraisikutele e-arvelduse kasutamiseks,” selgitas Aasna.

Bill.me tegevdirektor Jevgenij Loginov näeb partnerlussuhtes olulisi arenguvõimalusi. “Balti regioon on meile võrdlemisi oluline turg ja me tahame selle arengusse investeerida koostöö kaudu selliste tugevate partneritega nagu Omniva. Koos suurendame turu teenuste kvaliteeti ja viime selle uuele tasemele.”

Omniva erakliendid saavad Bill.me platvormi kaudu teha kiireid ja töökindlaid makseid rahvusvaheliselt ja sõltumata arve teenuse tüübist – kommunaalteenustest mobiilteenusteni. Bill.me virtuaalset erakontorit kasutades saavad kliendid ühe klikiga maksta piiramatu arv arvete eest. Lisaks saavad nad vajadusel autoriseerida automaatmaksete võimaluse.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.