Olümpia kasvatas nõudlust spordikanalite järele kümme korda

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
rio_olympics_basketball_men.jpg

5. augustil alanud Rio olümpia meelitas telerite ja nutiseadmete vahendusel spordipidu jälgima suure hulga inimesi ning kasvatas hüppeliselt nõudlust spordikanalite järele, teatas Telia Eesti.

Juba enne olümpiat teatas Viasat, et avab Rio olümpiamängude vahendamiseks täiendavalt kuus erikanalit. Telia statistikast selgub, et alates 5. augustist on Viasat Sport Baltic spordikanalite tellimine,kus sisalduvad ka spetsiaalsed olümpiakanalid,kasvanud üle kümne korra.

Telia Eesti TV ja multimeedia valdkonna juhi Karl Antoni sõnul näitab see ilmekalt, kui suurt huvi tunnevadeestimaalasedRio olümpiamängude vastu.

"Kuigi Telia TV põhipaketi klientidel oli võimalus olümpiat jälgida läbi erinevate kanalite nagu ETV, ETV2 ja TV3, siis hüppeline nõudluse kasv just spordikanalite järele on märk sellest, et paljud spordihuvilised soovisid saada Rio mängudest veelgi laiemat ülevaadet," rääkis Anton.

Samuti on sellesuvised spordisündmused, sh olümpiamängud andnud paljudele inimestele tõuke uue teleri soetamiseks."Kui veel aasta alguses läksid kaubakspigem väiksemad ja keskmise suurusega mudelid, siis suviste spordi suursündmuste eel ja ajal kerkisid märgatavaltsuuremate teleritemüüginumbrid," sõnas Telia Eesti tootejuht Anneli Mihkelson. "Selle aasta telerite juulimüük oli oluliselt kõrgem kui tavaliselt. Juulimüügi TOP kümnesse mahtus lausa seitse mudelit, mis olid suuremad kui 48 tolli."

Foto: AmeerikaDeAndre Jordan skoorib Serbia vastu Rio olümpia meeste korvpalli finaalmängus (Elsa Garrison/AP/Scanpix)

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.