Nutikellade müük on tugevas languses, kuid üks tootja on sellest pääsenud

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
pexels-photo-28222.jpg

Nutikellade müük vähenes selle aasta kolmandas kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga 51,6%, kuid isegi selle valguses on Apple endiselt suurim nutikellade müüja.

Selle aasta kolmandas kvartalis müüdi IDC andmetel üle maailma kokku 2,7 miljonit nutikella. 2015. aastal samal perioodil müüsid ettevõtted aga 5,6 miljonit seadet.

Põhjuseks, miks kellade müük langes, on ilmselt suuresti uute seadmete puudumine. Apple Watchi uus põlvkond toodi avalikkuse ette alles septembris ning näiteks Samsung ei ole endiselt alustanud oma Gear S3 nutikellamüüki.

Maailma viis suurimat nutikellade tootjat on viimaste andmete kohaselt Apple, Garmin, Samsung, Lenovo ning Pebble. Suurimaid müüginumbrite vähenemisi nägid aastases lõikes Apple, kelle seadmeid osteti 71,6% vähem, ning Lenovo, kelle seadmeid osteti 73,3% vähem. Enim suutis müüginumbreid kergitada Garmin, kelle seadmeid osteti 342,2% rohkem.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.