“Uute brändidega katsetab Elisa väga tihti ning otsustajaks selles osas, kui kaua on konkreetne tootja Elisa seadmete valikus, on enamasti klient. Kui kasvõi väga tundmatu kaubamärk leiab lojaalse ostjaskonna, hoolitseme selle eest, et seadmed oleksid saadaval,” lisas ta.
Kui müügiedu pole, siis pole ka ebatavaline, et telefon müügilt ära korjatakse. “Kui huvi on aga väike, siis võtame müügist maha. Üldist reeglit meil seetõttu ka pole – mõned brändid on müügil aastakümneid ning mõned ei pea kvartalitki vastu,” märkis ta.
Sellel, kui hästi kohalik turg seadmed vastu võtab, on oma osakaal ka nõudlusel teistel turgudel ning sealsete riikide kasutajate tagasisidel.
“Siin saan samamoodi tuua hea näite OnePlusi kohta, mida Elisa hakkas Eestis eksklusiivselt müüma. Üle maailma oli OnePlusi kohta kasutajatelt väga häid hinnanguid kvaliteedi ja hinna suhte osas ning seega oli Eestis juba hea pinnas ette valmistatud. Kui seade jõudis Eestis turule, hakati seda kohe ja väga julgelt ostma,” sõnas Ploomann.
Asi on sarnane ka Tele2 juures
Tele2 kommunikatsioonijuht Kerli Link sõnas, et Sony telefonide müüginumbrid on Eestis ja kogu maailmas aasta-aastalt langemas ja Sony on eelkõige keskendunud oma teiste tootekategooriate promomisele.
Sellest tulenevalt on Sony toodetest ka Tele2 sortimendis saanud pigem nišitoode kindla kasutajaskonnaga. “Seni kuni Sony telefonide vastu endiselt piisavalt huvi tuntakse, plaanime neid ka oma klientidele pakkuda,” märkis ta.