MyFitness: parandasime iseteeninduses olnud turvariski

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Foto: Kristjan Teedema/PM/Scanpix

MyFitnessi spordiklubi teatas, et on teinud tehnilised muudatused iseteeninduse turvaprobleemi parandamiseks, millega oli lihtne ära arvata kliendi salasõna.

“Oleme omalt poolt tänaseks teinud tehnilised muudatused, millega uutele iseteeninduse kasutajatele saadetakse liitumiskirja sees paroolina keerulisem tähtede ja numbrite kombinatsioon, mida klientidel on võimalik ise kodulehel vahetada,” ütles Geeniusele spordiklubi turundusjuht Marika Mäsak.

“Klientide isikuandmete turvalisus on meile väga oluline, seega kavatseme süsteemi veelgi turvalisemaks arendada ning järgmise sammuna saata olemasolevatele klientidele välja ka teavituse oma praegune parool üle vaadata,” lisas ta.

Geenius kirjutas täna, et MyFitnessi spordiklubi iseteeninduses määrati kliendi kontole väga lihtsasti ära arvatav parool, millega oli lihtne pääseda teise inimese konto andmeid vaatama.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.