Liitreaalsus pani Eestis inimesi 34% rohkem piima ostma

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Tere piim käivitas kevadel liitreaalsuse kampaania, mis pani firma väitel inimesi palju rohkem piima ostma.

Koos Eesti laulu muusikavõistlusega tehtud kampaaniaga kasvas piima müük 34% ja piimapakki skänniti telefoniga 20 000 korda.

Liitreaalsuse (augmented reality ehk AR) lahendus tehti koos Soome tehnoloogiaarendajaga Arylin, kelle äpiga piimpakki skanneerides hüppas iga nädal enne Eesti laulu finaali pakist virtuaalselt välja erinev artist ja esitas 30-sekundilise minikontserdi. Piimajooja sai erinevate võistlejate vahel navigeerida interaktiivseid nuppe vajutades.

Loe kampaania loomisest siit.

Samal ajal Soomes

Arylin on samal ajal Soomes arendanud järgmise kampaania Arla piima joojatele. Seal saavad näiteks lapsed mängida piimapakist välja rulluval jalgpalliväljakul karistuslöökide löömist, mille peab vastu võtma kass. Kui palju see piimajoomist suurendab, pole veel teada.

Märksõnad: ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.