Kuidas e-kirjadele alati vastus saada?

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Äri- ja eramaailmas tuleb paratamatult pidevalt e-kirju saata ning ei ole üldse ebatavaline, et neile ei vastata. Mashable on kokku pannud nimekirja nippidest, kuidas vastuse saamise tõenäosust tõsta.

1. Märgi pealkirjaks, mis ajaks vastust vajad

Tihti kasutatakse e-kirjale pealkirjades sõna “kiire”. Seda kasutatakse nõnda palju, et see on oma võlu kaotanud. Selle asemel tuleks pealkirja märkida, mis ajaks sa vastust vajad. Seeläbi on vastajal võimalik oma kirjakasti vaadates kiiresti mõista, et selle kirjaga on vaja kohe tegeleda.

2. Paku telefonikõnet

E-kirjad on oluliselt lihtsamad kui telefonikõned. Samuti on need vähem hirmsad. Kui lisad e-kirja märke, et äkki on parem asja arutada üle telefonikõne, siis on kindlam, et vastus tuleb kiiresti. Keegi ei soovi telefonikõnet.

3. Kas sa manust näed?

Võib juhtuda, et oluline osa sinu e-kirjast oli saadetud manusena ning teine osapool ei viitsinud seda lugeda ning küsib vastuses asju, mida sa manuses seletasid. Kui sa ei soovi ebaviisakana kõlada, kuid soovid siiski, et teine inimene su manust loeks, siis võib lihtsalt küsida “kas manus ei avane?” või “kas sa manust näed?”

Enne seda tuleks loomulikult kindlaks teha, et sa soovitud manuse ikka kaasa panid.

4. Uuri staatust

Kui mingi asi peab kindlasti teatud ajaks tehtud saama ning teine osapool ei ole märku andnud või kirjale vastanud, siis võib saata kirja järelpärimisega ja uurida, kas asi on tehtud. Seejuures võiks kirjale lisada ka algse meili sisu, et teine inimene teaks, millest on jutt.

Tuleb kasuks, kui algses kirjas on samuti märgitud, et soovid saada vastust, kui asi on tehtud.

Märksõnad: ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.