Tarbijavaidluste komisjon leidis, et Tele2 peab hüvitama kliendile telefoni, kuna firma ei suutnud tõendada, et paindunud telefon oleks kuidagi seotud sellega, et kõned mingil põhjusel katkevad.
Klient pöördus komisjoni, kuna ta ostis Tele2 käest Sony Xperia XA telefoni. Mõned kuud hiljem viis ta aga telefoni esindusse tagasi, kuna kõned katkesid. Vastuvõtmisel märgiti telefoni välimuse kirjeldusse, et telefonil esineb kriime üle telefoni ja täkkeid külgedel.
Mõnda aega hiljem teatas Tele2 kliendile, et telefon garantiiremonti ei sobi, kuna telefonil tuvastati paine raamis ehk mehaaniline defekt. Selle asemel pakuti talle tasulist remonti, millega klient aga ei nõustunud, kuna ta hinnangul ei vastuta tema poe poolt telefoni vastuvõtmisel või selle käitlemisel tehtud vigade eest.