Kaval reklaamikampaania kasutab ära Spotify huvitavat funktsiooni

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Rõivastust müüv ettevõte The North Face alustas uue reklaamikampaaniaga, mille raames avaldas USA bänd White Denim Spotify’s loo, mida saab kuulata vaid siis, kui õues sajab vihma, kirjutab The Verge.

Spotify’s vaid teatud hetkedel kuulatav pala on osa kampaaniast, mille abil soovitakse müüa rohkem vihmajopesid.

Kampaania töötab USAs, kus Spotify kasutab kasutaja asukoha määramist, et mõista, kas tema piirkonnas sajab vihma. Kui vihma sajab, siis saab pala kuulata. Kui vihma aga ei saja, siis peab kuulama aga mõne muu artisti muusikat.

Eestis ei ole võimalik jutuks olevat “No Nee Ta Slode Aln” pala Spotify’s kuulata. Seega on ainus viis vähemalt osa laulust kuulata ettevõtte reklaamis.

https://youtu.be/mFWNPH3aCU0

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.