Erinevalt Adblockist ja teistest sarnastest rakendustest näiteks sa ei saa ise määrata või nimekirju alla tõmmata, millistel saitidel reklaame tõkestada – seda kõike kontrollib Firefox Focus ise. Võib arvata, et sellisel juhul on Focus liialt globaalse haardega ja ei saa eriti hästi just Eesti veebisaitidega hakkama. Proovisime ise järele: panime kõrvuti samas võrgus veebilehti avama Firefox Focuse ja ilma ühegi lisata Google Chrome’i. Kuidas tulemused on?
Delfi
Kokkuvõte on lihtne – nähtavalt ei suuda Focus Delfiga midagi ette võtta. Reklaamid on alles, samades kohtades ja kõik tundub olema sama. Focust nagu polekski. Isegi äpipakkumisest ekraani allservas see ei vabasta. Ka kiiruses mingeid erinevusi näha pole.
Postimees
Postimehes saab Focus kohe hakkama hüpikreklaamiga, mida ei kuvata. Lisaks saab Focus hakkama ka kõigi teiste bännerreklaamidega, mida Chrome’is kuvatakse, ja tühje auke brauserisse reklaamide asemele ei jää. Veidrusena võtab Focusel artiklite juurde piltide laadimine oluliselt kauem aega, aga muidu Focusele seljavõit.
Õhtuleht
Koheselt saab lahti Õhtulehe äpipakkumisest ekraani allservas ja tundub, et ka igast viimasest kui bännerist kogu lehel ka. Valgeid auke brauserisse reklaamide kohale ei jää, vaid Focus oskab allesjäänud veebilehte kenasti kuvada. Focus on oluliselt kiirem veebilehte avades kui Chrome.