Kaks arvutimängu on maailmas kõrvaklappide müügi lakke ajanud

Kahe arvutimängu erakordne populaarsus valmistab rõõmu kõrvaklapitootjatele, kuna mängude populaarsuse tõttu on mänguritele suunatud kõrvaklappide müük hüppeliselt tõusnud.

Mänguriklappide maailmas 46% suurust turuosa hoidev Turtle Beach on näinud juba 185% suurust käibe kasvu ning firma juhi sõnul toidab nõudlust just battle royale’i hullus. Seda tüüpi on kaks mängu, mis praegu maailmas erakordselt populaarsed on: Fortnite ja PUBG.

Nõudlus kõrvaklappide järgi on nii suur, et firma kulutab iga kvartal neli miljonit dollarit, et õhutranspordi abil kõrvaklappe USAsse toimetada.

Mõlemat mängu saab edukalt mängida üksi ning ilma kõrvaklappideta, kuid kui leida sõbrad, kellega koos kaasmängijaid jahtida, on mängukogemus märkimisväärsel parem.

PUBGil on samaaegseid mängijaid üle 1,4 miljoni, Fortnite’il üle 3 miljoni.