Inimesed siiski kasutavad Facebooki story’de funktsiooni, seega tulevad sinna reklaamid

Facebooki põhirakenduse story’de funktsioon pole osutunud nõnda edukaks, kui näiteks Instagrami või WhatsAppi puhul, kuid nüüd on firma jõudnud piisava hulga kasutajateni, et hakata kustuvate piltide vahel reklaame näitama.

Firma andis teada, et Facebooki põhirakenduse story funktsioonil on 150 miljonit igapäevast aktiivset kasutajat, seega hakatakse sinna reklaame lisama.

Ka Instagrami fotode vahele jõudsid reklaamid siis, kui kustuvate piltide funktsiooni kasutas 150 miljonit inimest.

Facebooki põhirakenduse story’de funktsioonil on 150 miljoni aktiivse kasutajani jõudmine võtnud aega 14 kuud, Instagramil kulus selleks viis kuud.

Instagrami kustuvaid pilte vaatab aktiivselt 300 miljonit kasutajat, seda iga päev.

Facebook on teinud mitmeid muutusi, et story‘sid ka põhirakenduses populaarsemaks muuta, näiteks lubatakse fotosid Instagramist Facebooki edastada.

Reklaame hakatakse esialgu testima kindlates riikides ning eduka testperioodi korral laienevad need ka mujale.