Idufirma Giphy näitab, et inimestele meeldib väga liikuvaid pilte saata

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Lühikesed liikuvad klipid ehk GIFid on viimastel aastatel taas populaarsust koguma hakanud ning üheks suurimaks GIFide vahendajaks on idufirma Giphy, kirjutab Business Insider.

Foto: Giphy

Giphy on praeguseks neli aastat vana firma, kuid teenust kasutab igapäevaselt 150 miljonit inimest. Kasutajad on ka väga aktiivsed liikuvate piltide vaatajad ning iga päev mängitakse Giphy teenuse kaudu ette enam kui kaks miljardit GIFi.

Giphy on integreeritud mitmete suurte suhtlusrakendustega, nagu Slack ning Facebook Messenger, mille kaudu on võimalik teenuse vahendusel pilte saada. Muuseas selgub, et kõige enam saadetud pildid vastavad otsinguterminile hungry ehk näljane.

Kuigi Giphy on suutnud kaasata 150 miljoni dollari ulatuses rahastust ja ettevõtte väärtuseks hinnatakse 600 miljonit dollarit, ei ole ettevõte veel välja töötanud lahendust, mille abil raha teenida, kuid selle nimel töötatakse.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.