Hoiatus: Eesti telefonivarustust müüv veebipood ei täida tellimusi ja sipleb maksuvõlas

caser.jpg

Telefonikorpuseid müüv veebileht caser.ee ei suuda klientide tellimusi lubatud ajaga täita, poe peale on esitatud tarbijakaitseametisse hulk kaebusi ja firmal on tekkinud suur maksuvõlg.

Geeniusele lugejate kirjade ja internetifoorumites levivate väidete järgi ei saada veebipood Caser tellitud telefoniümbrisi lubatud ajaks ja lükkab tarnetähtaega pidevalt edasi. Osadel juhtudel on tellimuse kättesaamiseks kulunud kuni kaheksa nädalat.

Üks Geeniusele kirjutanud ostja selgitas, et ta tellis telefoniümbrise 14. veebruaril, kuid 6. aprillil ei olnud kaupa veel kuskil näha. Caser saatis kuue nädala jooksul tellijale kolm kirja, milles selgitas, et on tekkinud tarneraskused. Viimases kirjas lubas Caser, et saadetis jõuab kohale 5. aprillil.

Üks klient kurtis, et firma Facebooki lehele tehtud hoiatused ja kaebused langesid kurtidele kõrvadele. "Sinna samasse postitasin ka ise kommentaari, et lisaks muule on ette võte Ca5er'il kümnetes tuhandetes maksuvõlg riigi ees, tarneid ei tehta kuid uusi tellimusi võetakse ikka edasi," kirjutas klient. "Kogu see postitus kõikide kommentaaridega loomulikult eemaldati."

 

Tarbijakaitse menetleb

Sarnaseid juhtumeid leiab foorumites veelgi. Lisaks sellele on kliendid kurtnud, et Caser ei tagasta neile ostu tühistamisel raha piisavalt kiiresti. Üks kommenteerijatest selgitas, et alguses tuli tal kaheksa nädalat korpust oodata ning pärast tellimuse tühistamist veel kolm nädalat raha tagasi oodata.

Tarbijakaitseamet pole Caser.ee lehe omanikfrima Ca5er OÜ kohta veel otsuseid langetanud. Kuid tarbijakaitsesse on kaebustega pöördunud hulk inimesi, kirjalikke kaebusi on laekunud neljapäevase seisuga vähemalt 15. Ameti teatel on kõik kaebused praegu menetluses, firma esindajad on kutsutud ka ametisse aru andma.

Caser.ee asutaja Kristjan Kippar saatis selgituseks avalduse, mida saab lugeda siin.

Ettevõttel Ca5er OÜ on 7. aprilli seisuga 26 346 euro suurune maksuvõlg. Ca5er OÜ rahalisi raskusi võis näha ka juba mullu, kui ettevõte saatis klientidele kirja, milles selgitas, et neil on rahalised raskused.

 

Täiendatud 07.04.2016 18:36: lisatud viide veebipoe pidaja avaldusele.

Foto: Caser.ee

 

|| is_search()