Hiina tehnoloogiagigant üritas Spotify’d ära osta

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Praegu ei ole veel kindel, kas Spotify “Discover” jõuab testimisest edasi.Foto: Spotify

TechCrunchi andmetel lükkas Spotify tagasi ostupakkumise Hiina internetigigandilt Tencent, kes on tuntud muusikateenuste ning Hiinas populaarse WeChati poolest.

Pole teada, kui kaugele läbirääkimised jõudsid ning mis summa oleks Hiina firma olnud nõus Spotify eest maksma, kuid siiski on tegu märkimisväärse sammuga, kuna näib, et Hiina gigant võib end tunda koduturule aheldatuna ning otsib viisi, kuidas haarata ka välisturge.

Tencentil on ka endal mitmeid muusikateenuseid, millel on kokku üle 600 miljoni kuulaja, samuti kuulub neile populaarne samanimeline mänguplatvorm. Spotify’l seevastu on aga veidi üle 140 miljoni kuulaja. Kuigi võrreldes ettevõtte enda muusikateenustega on Spotify väike, nägi ettevõte ilmselt võimalust haarata ka Euroopa ning USA turge.

Ei Spotify ega Tencent pole asja kommenteerinud.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.