Kuulduste kohaselt võib Facebook peagi välja tulla 24 erineva “telesaatega”, mida saab hakata vaatama otse sotsiaalvõrgustikust, kirjutab The Verge.
Ettevõte on saadete kallal juba mõnda aega töötanud ja kasutajad võivad vastvalminud sisule ligipääsu saada juba juuni keskel. Saatetüüpe oleks kaks erinevat: väike hulk pikemaid saateid, nagu Netflixi “Kaardimaja”, ning hulk lühemaid 5-10 minuti pikkuste episoodidega saateid.
Facebooki tegevjuht Mark Zuckerberg ütles veebruaris, et ta sooviks, et kasutajad tuleks Facebooki osapõhise sisu pärast, seega läheb seriaalide avaldamine plaaniga hästi kokku. Lisaks annab see Facebookile uue koha, kus näidata reklaame.
Ettevõtte sarjadega on kuuldavasti liitunud juba mitmed suured nimed.