Facebooki kasum kasvab mühinal, kuid see ei pruugi enam kaua kesta

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Foto: Scanpix

Facebooki viimased majandustulemused näitavad, et ettevõte suudab endiselt ohtralt raha teenida ja uusi kasutajaid platvormile meelitada, kuid lõbu ei pruugi enam kaua kesta, kuna kohad, kuhu reklaami panna, hakkavad otsa saama.

Facebook teatas, et ettevõte käive möödunud kvartalis oli 9,3 miljardit dollarit ning kasum 3,89 miljardit dollarit. Võrreldes möödunud aasta sama perioodiga oli kasum 71% kõrgem.

Siiski ei pruugi kiire kasumi kasv jätkuda, kuna platvormil hakkavad otsa saama kohad, kuhu paigutada reklaami. Facebook plaanib augustis hakata kasutajatele pakkuma originaalset videosisu, mille juurde saaks samuti reklaami paigutada, kuid on keeruline ennustada, kas sisu kasutajatele peale läheb.

Lisaks kasumi kasvule on kasvanud ka see, kui palju töötajaid Facebookis on: 30. juuni seisuga oli see number 20 658. Võrreldes möödunud aasta sama hetkega on number kasvanud 43%.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.