Facebook maksab meediafirmadele kümneid miljoneid, et nad Live’i kasutaksid

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
facebook_rakendused.jpg

Suhtlusvõrgustik Facebook on sõlminud erinevate meediaettevõtete ning kuulsustega 44 miljoni euro väärtuses lepinguid, et nad Facebooki Live funktsiooni kasutaksid.

Kokku on Facebook sõlminud ligi 140 lepingut firmadega nagu CNN, New York Times, Vox Media, Mashable ja Huffington Post. Kuulsuste seast on suhtlusvõrgustik käed löönud näiteks koomikuga Kevin Hart ning tuntud kokasaate juhiGordon Ramsayga.

Lepingud sõlmisFacebook enda sõnul selleks, et katsetada Live funktsiooni puhul erinevaid asju ning saada aru, mis töötab ja mis mitte.

Kõige enam raha panustab Facebook väljaandesse Buzzfeed, millele antakse Live’i kasutamise eest 2,7 miljonit eurot. Teisel kohal on New York Times 2,6 miljoni euroga ning kolmandal kohal CNN 2,2 miljoni euroga.

Avafoto: Pixelkult

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.