Tarbijakaitseamet hoiatab: iShop.ee OÜ ja S24 Eesti nörritavad kliente

Viimasel ajal on suurenenud tarbijate pöördumised tarbijakaitseametisse seoses probleemidega Ishop.ee OÜ veebipoega, mis tegutseb aadressidel www.ilike.ee ja www.ishop.ee ning S24 Eesti OÜ veebipoega, mis varem tegutses aadressil www.supermarket24.ee ja müüs kaupa ka oksjoniportaalide vahendusel.

Tarbijatele valmistavad muret olukorrad, mil nad on kauba eest tasunud, ent hoolimata kaupleja korduvatest lubadustest ei saabu kaup tarbijateni. Kui tarbijad on kasutanud oma õigust tehingust taganemiseks, ei ole ettevõtjad tarbijaile raha tagastanud või teinud seda ette nähtud tähtaja jooksul.

S24 Eesti OÜ kasutatud domeen supermarket24.ee on hetkel suletud, ent tarbijatel tasub teada, et ettevõte on varem kasutanud müügikanalina ka oksjoniportaale.

iShop OÜ nimel Geeniusega rääkinud Marko Priks ütles, et pressiteade on üldistatud ning et neid on ühte pandud teise poega. Ta lisas, et iLike.ee veebipoe puhul on tegu mõne kliendi pöördumisega tarbijakaitseameti poole, kelle kaup on hilinenud.

“Tarbijakaitse ei ole meid sellest informeerinud, ega ka meie poolset selgitust küsinud. Seda juhtub ka teiste poodidega, et kaup hilineb. Alati võtame kliendiga ühendust ja lahendame olukorra. Igal juhul iLike.ee veebipood vabandab nende klientide ees, kelle kaubad on hilinenud,” lausus ta.

“Ishop.ee kliendid on kõik oma kaubad kätte saanud ja ühtegi pretensiooni ei ole meie ei klientidelt ega ka tarbijakaitselt saanud,” lisas ta.

Ei ole välistatud olukorrad, et ettevõtja avab tulevikus oma e-poe muudel domeenidel või kasutab teisi müügikanaleid. Seega tasub alati enne e-poest tellimist vaadata, kes on kaupleja ning teha eeltööd kaupleja tausta osas.

Tarbijakaitseamet selgitab juhtumitega seotud asjaolusid. Amet soovitab tarbijatel nende enda majandushuve silmas pidades arvestada eeltoodud asjaoludega ja kaaluda enne ostuotsuse tegemist ka teisi alternatiive.

Uuendatud 03.03.2018 09:30 – muudetud pealkirja, lisatud iShop OÜ kommentaar.