Nii et kokku on mitu aspekti kokku langenud, mida me pole ühe päevaga saanud lahendada.
Mis edasi saab? Loodetavasti inimesed paranevad gripist, olümpia saab läbi, aga paljud helistavad seepärast, et mingi teenus ei tööta või nad ei oska seda lahendada. Kuidas asi paraneb?
Eks ta nii paranebki, et püüame kõik järjest ära teenindada ja nende küsimustele vastused anda. Nii peaks ka kordades suurem sisenevate kõnede hulk hakkama langema. Oleme otsinud juurde inimesi ja püüame seda veel teha, kas oma ettevõtte seest või tööturult. Kahjuks ühe-kahe päeva lahendusi siin pole, tegeleme sellega iga päev.
Üks klient jagas Geeniusega oma muret, mis ei puudutanud ainult pikka kõnejärjekorda, vaid pärast Starmani tarkvara vahetumist Elisa oma vastu hangub digiboks ja ütleb “Signaali pole”. Kas see on üksikjuhtum või on televisiooniga tõrkeid laiemalt juurde tulnud?
Ma ei seosta seda brändimuutusega, sest tegelikult oleme viimase kolmveerand aasta jooksul päris jõuliselt digitelevisiooni innoveerinud. Sinna on lisandunud uusi võimalusi. 16. jaanuaril koos brändimuutusega tuli ka “Minu maailm”, mis tehniliselt võib-olla on isegi üks väiksemaid muudatusi.
Aga jah, tuleb tunnistada, et TV-lahendused on mitme muutujaga võrrandid. Erinevate väljalasetega on ilmnenud probleeme hoolimata sellest, et päris suurte kliendibaaside peal tehti testimist. Need on kõik rõhuvas enamuses olnud unikaalsed probleemid, mitte üks ja korduv asi.
Vastuseks sellele kliendile ütlen, et jah, see pole üksikjuhtum. Oleme neist tõrgetest infot saanud, tegeleme nendega ja ma loodan, et see rikete hulk väheneb.