Küsimusele, kas tulekul on hinnasõda, vastas täna Tallinnas viibinud Elisa Oy juht Veli-Matti Mattila, et Elisa kavatseb püsiühenduste turuosa kasvatada, pakkudes klientidele parimat väärtust.
Seppänen ütles, et Starman jätkab plaaniga ehitada uus fiiberoptiline internetivõrk, aga kui kiiresti ja millises mahus, pole tema sõnul veel selge.
Mattila ütles ka, et nad kaaluvad Starmani ja samuti hiljuti ostetud Santa Monica Networksi (SMN) ühendamist ühtse brändi alla. Tema sõnul ei ole veel brändide jätkamise osas lõplike otsuseid tehtud.
“Aga teatud konsolideerumine brändide osas tuleb,” lausus ta. “On üsna tõenäoline, et keskpikas perspektiivis ei jätka me kõigi nende brändidega.”
Mattila tõi Tallinnas peetud pressiüritusel välja, et senise Starmani alt saavad nad klientidele pakkuda klassikalist teleteenust ning kõige kaasaegsemaid digi-TV lahendusi. SMNi tooteportfell on aga suunatud ärikliendile. Mattila sõnul koondatakse mõned Starmani ja SMNi teenused.
Kolme ettevõtte ühendamisega luuakse operaator, mis pakub kliendile täisväärtuslikku teenust.
Mattila lisas ka, et ta ei näe praegu teistesse Balti riikidesse laienemisel mõtet. “Tähtis on ka, et aktsionärid oleksid õnnelikud, mitte ainult tegevjuht”, ütles ta ja lisas, et Lätis ja Leedus on võimalike müügiks olevate operaatorite hinnad liiga kõrged ja Elisa ei näe võimalust seal investeeringu kasvatamiseks.