Eestlane sai valmis maailma kõige närvi ajavama mängu

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Eesti äpiarendaja Indrek Vändrik, kes on sel aastal võtnud eesmärgiks luua üks rakendus kuus, on valmis saanud augusti rakenduse, milleks on maailma “kõige rohkem närvidele käiv mäng”.

Annoy nime kandvas mängus tuleb kasutajal täita erinevaid ülesandeid, mis peaks lõpuks närvi üsna mustaks ajama.

Erinevate ülesannete seas on näiteks hüpikakende sulgemine, mullikeste liigutamine ning kõikide liikuvate objektide puudutamine. Mängu nime vääriline on ka mängu alustamiseks vajaminev tegevus: start-nuppu tuleb vajutada näiteks 25 korda.

Geenius testis mängu ka omal nahal ja leidis, et mäng tekitab tõepoolest ärritust. Eriti siis, kui erinevate voorude alguses tuleb taga ajada mööda ekraani eest ära jooksvat nuppu, millel tuleb uue mängu alustamiseks vajutada.

Loodud tüütuks

Vändrik selgitas, et mäng valmis, kuna iga kuu uue rakenduse loomine on parasjagu tüütu. “Sel kuul tundsin, et olen võtnud endale ikka korraliku koorma kanda selle kampaaniaga. Tulla iga kuu välja uue ideega ja see ka realiseerida on ikka paras ports ja päris tüütu,” ütles Vändrik.

“Selles vaimus tegingi mängu, mis on igapidi tüütu ja keerab närvid kiirelt kõrgetele tuuridele,” lisas ta.

Mängu saab alla laadida nii iOS-ile kui ka Androidile.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.