Eesti youtubereid esindav ettevõte teenis mullu kasumit

Eesti youtuber Sniff ühes oma viimases videos istumas WC-potil. Foto: kuvatõmmis/YouTube

Creatly on ettevõtte, mis on loodud Eesti youtuberite esindamiseks. Ettevõtte poolt on esindatud youtuberid Sniff, Maria Rannaväli, Victoria Villig ja veel paljud teised. Mullu teenis ettevõte nende esindamise pealt veidi enam kui 13 tuhande eurose kasumi ning üle 43 tuhande euro suuruse käibe.

Creatly OÜ mullune majandusaasta algas 24. mail. Ettevõtte eelmise aasta majandusaruandest selgus, et nende tegevusalaks on sotsiaalmeedia platvormidele meedia tootmine. Lisaks korraldab Creatly OÜ sotsiaalmeedia brändidega seotud üritusi ning haldab veebipoodi www.eestiyoutuberid.ee.

Esimese tegevusaasta suursündmuseks oli üritus Eesti YouTuberid LIVE, mis tõi kahes linnas kokku üle 1500 noore külastaja. Kogu ettevõtte meediumite jälgijaskond oli juba esimesel aastal 300 000 inimest ning uuel aastal jätkatakse jõudsalt selle kasvatamisega. Tähtsamaid investeeringuid esimesel majandusaastal ei tehtud ning ei planeerita ka 2017ndal aastal, selgus aruandest.

Ettevõtte osanikud on Brait Pilvik, Martti Hallik ja Sander Saar. Mullu oli ettevõttes töölepinguga töötajaid kolm ning töövõtu lepinguga töötajaid neli. Kõik tööjõukulud kokku olid 9 792 eurot.

Creatly esindajad ei vastanud Geeniuse kommentaaripalvele.

Arvestades, et Creatly OÜ tegutses mullu veidi enam kui seitse kuud, siis nende 43 tuhande eurone käive ei jää alla legendaarse laulja Ivo Linna omale. Linna ettevõtte Hõbekelluke OÜ käive kasvas eelmisel aastal 44 protsenti 53 800 euroni. Kasum aga mitmekordistus, kasvades 2015. aasta 6900 eurolt 24 700 euroni.