Eesti uus bränd tekitas eestlastes huvi rändrahnude vastu

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
color_text_1.jpg

Eesti saiendale möödunud nädalal uue disainikeele ning visuaalse kujunduse, mis on pannud inimesi Google’ist otsima nii rändrahnude kui ka disaini kohta.

Google’i otsinguajaloost on näha, et pärast uue visuaali välja kuulutamist tõusid märgatavalt otsingud sõnale “rändrahn”.

Lisaks rändrahnudele otsisid inimesed veel agaralt termineid “disain” ning “märk”.

Samuti tõusis koos rändrahnuhuviga ka huvi “Welcome to Estonia” märgi vastu, mida seni just kuigi palju Google’i abil otsitud ei olnud.

Foto: estonia.ee

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.