“Raha eest viiakse lõpule toote täisautomatiseerimine.” sõnas Kanistik ja lisas, et tänaseks on platvorm liidestatud Facebookiga ning programmatic meediaostu platvormidega, kuid Google’i liidestus on 70% valmis ning Twitter veel liidestamata. Samuti kasutatakse raha, et kasvatada müüki USAs.
Kampaania on samal ajal käimas kas USAs, kus on samuti kokku kogutud üle 100 000 dollari.
Hetkel on suurimateks investoriteks Eestist Ekspress Grupp, Jaak Ennuste ja Contriber Ventures.
“Me lahendame suurt probleemi, millega on silmitsi miljonid ettevõtted üle maailma ning otsustasime seda teha suurimal turul. Täna tuleb juba 70% meie käibest USA klientidelt ja investeering aitab meil nii tootearendusega kui ka müügiga kiiremini edasi liikuda,” ütles Kanistik.
Frank.ai pakub väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele ligipääsu ühekorraga Google’ile, Facebookile ning üle 2 miljonile teisele leheküljele, et jõuda otse sihtgrupini. Kampaania loomine on lihtne 5-minutiline protsess, millega saab hakkama ka inimene, kes turundusega varem kokku puutunud ei ole.
Frank jälgib reaalajas reklaamide hindu, et kliendi ettevõtte toote või teenuse reklaam jõuaks kõige paremini töötavate müügikanalite kaudu potentsiaalsete klientideni. Teenus on oluliselt soodsam kui oma ettevõttes reklaamispetsialisti palgal hoida või professionaalse reklaamibüroo teenuseid kasutada.