Dropbox andis teada, et hakkab ettevõtte brändi välimust muuta, millega kaasneb ka rohkema värvi kaasamine ning uuenenud välimuse saanud logo. Dropboxi välimus on sama püsinud pea kümme aastat.
Brändiuuenduse käigus hakkab Dropbox kasutama rohkem värve, astudes sellega eemale teiste pilveteenuste pakkujate juurest, kes kasutavad pea kõikjal pigem mingit segu valge-sinise-kollase kirjust disainist. Dropboxi peamised teenused jäävad endiselt üsna samadesse värvidesse, kuid see-eest võib uut disaini hakata nägema erinevates ettevõtet puudutavates materjalides. Ilmselt aeg näitab, kas midagi sellest kandub edasi ka põhiteenusesse.
Lisaks värvivalikute lisandumisele uuendas Dropbox ka oma logo, mis ei meenuta enam niiväga kasti, vaid lihtsalt hulka rombe.
Lisaks üldisele välimuse muutmisele hakkab ettevõte rohkem rõhku panema ka reklaamile.