Alibaba ostupüha tulemus: 24 tunniga müüdi 21 miljardi euro eest kaupa

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Hiinas populaarse vallaliste päeva ehk 11.11 raames korraldab e-kauplemise hiiglane Alibaba igal aastal suured soodusmüügid, kus sel aastal ületati möödunud aasta rekord ning 24 tunniga müüdi kaupa 21,7 miljardi euro eest.

Võrreldes möödunud aastaga suutis Alibaba teenida 40% rohkem, eelmise aasta käive jäi 15 miljardi euro juurde.

Kuid ettevõte ei saa eputada vaid ühe suure numbriga. Päeva jooksul viidi läbi 1,48 miljardit tehningut ning allahindluste esimese kolme minuti jooksul müüdi pea 1,3 miljardi euro eest tooteid ja pärast poole päeva möödumist oli möödunud aasta rekord ületatud.

Teised suured ostupühad, nagu küberesmaspäev või must reede, tõid ettevõtetele möödunud aastal kokku sisse umbes 5,5 miljardit eurot.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.