Äriideede konkursi Ajujaht võitjaks valiti TempID, kes oli kaks nädalalt tagasi Geeniuse Nädala idufirma. TempID viib koju 30 000 euro suuruse peaauhinna ja lisaks said nad 5000 euro suuruse eriauhinna Viimsi vallalt. Teise koha ja 10 000 eurot võitis Callmidwife.com. Kolmanda koha ja 5000 eurot võitis Finisher.tv.
TempID on korduvkasutatav nutikleepekas, mis mõõdab ja salvestab kehatemperatuuri andmeid. Mobiilise rakendusega on võimalik analüüsida erinevaid tervisenäitajaid, pidada ravi-logi ja saata andmed mugavalt arstile. Hoides endas patsiendi koodi saab toodet kasutada ka patsiendi isiku tuvastamiseks haiglates. TempID vähendab mõõtmisprotseduuridele kuluvat ressurssi ja ravikulusid ning tõstab terviseandmete jälgimise efektiivsust, võimaldades täpsemat ravidiagnoosi.
EASi nõukogu esimehe Erki Mölderi sõnul polnud valiku tegemine lihtne. “Võitjameeskonnal on konkreetsed tugevused ja nõrkused. Vaatamata sellele, et maailmaturul on sarnased lahendused olemas – TempID tootel on siiski väga selged eelised – see on paindlik, mugav ja üsna pikaaegse toimimistsükliga. Aga disaineri peavad nad ikka omale palkama,” ütles ta.