5 head trennirakendust, mis su telefonis kindlasti olla võiks

Olgu eesmärgiks kaalulangetus, treeningute jälgimine ja üles märkimine või uute treeningprogrammidega tutvumine, rakendused tulevad appi. Oleme just nendeks eesmärkideks välja valinud viis äppi, mida kasutajad eriti kiidavad.

Strong (Android, iOS)

Selle lihtsa ja selge kujundusega äpiga saad üles märkida trennid, näha erinevaid treeningplaane ning saada uusi ideid trenni jaoks, sirvides üle 200 erineva harjutuse. Lisaks hõlmab Strong endas populaarsemaid treeningprogramme, nagu näiteks Stronglift 5×5.

MyFitnessPal (Android, iOS)

Enim tuntud kalorite jälgimise pärast, on MyFitnessPal ka trennitegijale hea valik. Äpis saab hõlpsalt üles märkida tehtud harjutused ning näha, palju nende peale umbes kaloreid võis kuluda. Kuid ehk veelgi olulisemana saab rakendusega ühendada üle 50 erineva rakenduse ning seadme, et toitumise ja treeningute jälgimine oleks kõik ühest kohast leitav.

Nike+ Run Club (Android, iOS)

Jättes täiesti kõrvale brändieelistused, on tegu hästi disainitud ja lihtsasti kasutatava jooksuäpiga, mis on mõeldud nii algajale kui profile. Nike’i äpist võib leida nii erinevad treeningplaanid, muusikamängija kui ka sotsiaalvõrgu jooksjatele. Häälega ergutused jooksu ajal ja erinevad mõõdikud (mida kõike on võimalik soovi korral kas muuta või välja lülitada) on jooksuäpile kohaselt samuti olemas.

Endomodo – Running & Walking (Android, iOS)

Lisaks jooksmisele on Endomodoga võimalik jälgida ka jalutuskäike, rattasõite ning veel üle 40 erineva spordiala. Endomodot saab ka pulsikellaga ühendada, et südamerütmi mõõta ning täpsemalt kulutatud kaloraaži näha. Premium variant annab sellele kõigele juurde veel kümneid lisafunktsioone, sealhulgas isiklikud treeningkavad ja täpne statistika näiteks kuus kulutatud kalorite kohta.

Bodyweight Fitness (Android, iOS)

Mõeldud eelkõige neile, kes mingil põhjusel jõusaali ei satu või eelistavad lihtsalt kodus oma keharaskusega harjutusi teha. Bodyweight Fitnessist leiab juba valmis treeningud, mis aitavad algajal järjest jõudu, tasakaalu ja venivust üles ehitada. Loomulikult saab ka ise enda treeninguid üles märkida. Harjutuste juures on olemas ka täpsed videoga juhised, et trenn ikka õigesti sujuks.